نمایشگاه فناوری های نوین صنایع حفاظتی و ایمنی دراهواز گشایش یافت
نوشته شده توسط : xmovies

به گزارش خبرنگارایرنا فرماندار اهواز شامگاه دوشنبه در آیین گشایش نمایشگاه فناوری های نوین صنایع حفاظتی، امنیتی، ایمنی و آتش نشانی در محل نمایشگاه دایمی بین المللی اهواز گفت: این نمایشگاه شامل 40 غرفه است كه كشورهای آلمان ، روسیه ، ژاپن ، تایوان، ایتالیا و كره جنوبی نیز در آن شركت كرده اند.

'عبدالعزیز فدعمی' افزود: علاوه بر محصولات حفاظتی شهرستان اهواز، استان های گیلان ، تهران، اصفهان و خوزستان نیز دراین نمایشگاه شركت كرده اند.

وی گفت: دستگاه ها و سازمان های استان بویژه شركت های نفت، گاز و پتروشیمی باید سیستم های حفاظتی و ضریب ایمنی خود را با نصب سیستم های پیشرفته به روز كنند.

فدعمی یادآور شد: بسیاری از سیستم های ایمنی و حفاظتی كه دردستگاه های استان وجود دارد مربوط به پنج یا 10 سال گذشته است و باید به روز شود.

وی همچنین با اشاره به دوربین هایی كه به منظور بالا بردن ضریب ایمنی در شهر اهواز نصب شده بیان داشت: دوربین هایی كه در شهر اهواز نصب شده فعلا برای كنترل وضعیت ترافیك شهر مورد استفاده قرار می گیرد.

فرماندار اهواز افزود: با توجه به گستردگی اهواز نصب دوربین در سطح شهر بسیار اهمیت دارد و در بالا بردن ضریب ایمنی موثر است.

جمعیت هلال احمر و مركز آتش نشانی اهواز نیز در این نمایشگاه غرفه دارند كه این حضور در بالا بردن كیفیت عملكرد این دو مركز بسیار اهمیت دارد.

در این نمایشگاه آخرین تجیهزات مربوطه از جمله دوربین های ایمنی، تجهیزات آتش نشانی و بی سیم ها عرضه شده است.

این نمایشگاه تا 28 بهمن در محل دایمی نمایشگاه بین المللی اهواز برپاست.

ك /2 7158/641/ 640





:: برچسب‌ها: کودک , طبیعت ,
:: بازدید از این مطلب : 480
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: